קהלני: רואים אצבע אלוקים, הקב"ה מקשה את ליבם

אבי יעקב 1 Comment on קהלני: רואים אצבע אלוקים, הקב"ה מקשה את ליבם
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

המערכת הפוליטית והצבאית מחזקת את ידי הקבינט שהחליט אמש להעמיק את הפעילות ברצועת עזה.

השר ישראל כ"ץ אמר כי הוא משבח את ההחלטה להמשיך במבצע. ל"חמאס יש כרגע שתי ברירות: להפסיק את האש ללא תנאי כפי שדורשים המצרים, או להמשיך להילחם תוך חשש שיקרוס תחת הלחץ הישראלי. המצרים מגלים קו קשוח, יש להם עניין שישראל תרסק את החמאס! כל עוד החמאס נילחם אין בישראל ויכוח, כולם בעד להמשיך במבצע. אם החמאס יסכים יתפתח ויכוח- הרוב יהיה בעד להמשיך ולהכריע. אני בעד להכריע!"

האלוף במיל. דורון אלמוג שהיה אלוף פיקוד דרום אמר לבצלאל קאהן במהדורה המרכזית שלקול חי כי החמאס ספג מהלומה קשה. מנהיגיו בחשכת האדמה. "צריך להציע למדינות העולם להקים קואליצייה בינלאומית לפירוז הרצועה. עדיף שהעולם יבצע את ניטרול הטרור ברצועת עזה".

גם השר לשעבר תא"ל במיל' אביגדור קהלני אמר במהדורה המרכזית של קול חי: אנחנו רואים אצבע אלוקים באזור. הקב"ה היקשה את לב החמאס להילחם והם נפגעים. הטראומה של תושבי עזה תגרום להם להתחרט על שבחרו בחמאס כשליטי עזה. אנחנו במלחמה עם קונצנזוס רחב בעם.

ואילו ח"כ מוטי יוגב פרסם בדף הרשת החברתית שלו את המילים הבאות: "כעת מוכרחים לנצח. באיראן, בסוריה ובלבנון, בחיזבאללה, בדעש וברשות הפלשתינית, עיני כל מדינות העולם נשואות לתוצאות מבצע "צוק איתן". תוצאות המבצע הם לבנת יסוד בביטחוננו הלאומי.

מה נדרש כעת בכדי לנצח, לאור מטרות המבצע?

ראשית, במשימת השמדת המנהרות ההתקפיות יש להמשיך ללא כל מגבלת זמן, לחצים בין לאומיים ושטח. במשימת השמדת הטילים ואמצעי הייצור והשיגור, יש להמשיך, כל עוד נמשכת האש. המשימה החשובה באמת ליצירת הרתעה, זו משימת חיסול כמה יותר ראשי חמאס וג'יהאד איסלמי בעזה.

כל הפסקת אש בשלב זה, משמשת את המחבלים להיערך לפיגוע הבא בנו.

לכן עלינו לדחות ככל האפשר את הפסקת האש ובכדי לעמוד ביעדי המבצע ולהגן על אזרחי ישראל לאורך זמן, עלינו בשלב זה להמשיך ולנצח את הטרור בעזה, למען חיי אזרחינו, גם למען חיי תושבי רצועת עזה.

בסבב הבא נסמן כמטרה גם את הכרעת החמאס והטרור בעזה וננצח בע"ה. עם ישראל חי."



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    סוף סוף יש אחדות דעים בעם שצריך להמשיךו ולהביס את הטרור ובראשם החמאס ועוד קבוצות טרור מסוכנות לא פחות , שמשתמשות בעזה כקרקע פוריה לתוכניותהם הזדונית.ואכן צדק קהלני שיד ה׳ בכל המלחמה הזו ובהשגחה מופלאה אנו רואים בחסדי ה׳ את הניסים הגלויים שעושה עמנו האל.
    יש לצה״ל ולמדינת ישראל מטרה ברורה וצו השעה לנגף את האוייב ולסלק כל מכשול קריטי ,כגון המנהרות שדרכן,יכלו לממש את זממם……